Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Hatha joga, meditacija, joga nidra ONLINE nuo sausio 4 dienos, kviečiame registruotis

Vegetarizmas. Filosofija ir rūšių įvairovė

Kaip pradėti medituoti

Dvasinis mokytojas - kas tai?

Jama ir Nijama. Nuo ko prasideda joga?

Kuo skiriasi Surya ir Čandra Namaskar

Vienos dienos badavimas su vandeniu: taisyklės

Jogos mokytojų kursai

Tvarkaraštis ir nauja grupė

NAUJA! Nuo sausio 4 dienos atsiranda meditacijos ir joga nidros užsiėmimai!

Daugiau informacijos:

https://www.hathajoga.lt/renginiai/pastovus-meditacijos-ir-joga-nidros-online-uzsiemimai/

Nuo 2021 sausio 4 dienos grafikas:

Pirmadienis

6:00 – 7:30 Hatha joga
8:00 – 8:30 Meditacija

19:00 – 20:30 Hatha joga
21:00 – 21:30 Meditacija

Trečiadienis

20:00 – 21:00 Joga nidra

Ketvirtadienis 

6:00 – 7:30 Hatha joga
8:00 – 8:30 Meditacija

19:00 – 20:30 Hatha joga
21:00 – 21:30 Meditacija

Apie hatha jogos online užsiėmimus

Hatha jogos užsiėmimai vyksta du kartus per savaitę, pirmadieniais ir ketvirtadieniais.
Šiuo metu yra dvi grupės: rytinė ir vakarinė.

Rytinis laikas 6:00 – 7:30,
Vakarinis laikas 19:00 – 20:30.

Rytinės praktikos metu:
– aktyvuosime visą organizmo sistemą ir paruošime ją dienai,
– atliksime įvairias asanų variacijas tinkančias tiek pradedantiems, tiek praktikuojantiems,
– atliksime bazines pranajamų (kvėpavimo pratimų) ir koncentracijų technikas,
– 70% dinamikos padėčių, 30% statikos padėčių, tai aktualu rytinei dienos daliai,
– stiprinsime ir lavinsime visą kūno sistemą.

Geras rytinės praktikos rezultatas yra aiškumas, stabilumas ir pasikrovimas laukiančiai dienai.

Vakarinės praktikos metu:
– nuraminsime visą organizmo sistemą ir paruošime ją vakariniam atsipalaidavimui,
– atliksime įvairias asanų variacijas tinkančias tiek pradedantiems, tiek praktikuojantiems,
– atliksime bazines raminančias pranajamų (kvėpavimo pratimų) ir koncentracijų technikas,
– 30% dinamikos padėčių, 70% statikos padėčių, tai aktualu vakarinei dienos daliai,
– dėmesį skirsime kūno ir proto nuraminimui, atsipalaidavimui.

Geras vakarinės praktikos rezultatas yra harmoninga būsena trijuose lygiuose: kūne, energijoje, prote.

Ko reikia, norint dalyvauti online užsiėmime?

Kompiuterio arba telefono ir interneto ryšio.
Prieš kiekvieną užsiėmimą atsiųsiu į el. paštą nuorodą, su kuria matysite vykstančią transliaciją.

Visos transliacijos bus vedamos tiesiogiai, kur galėsime bendrauti bendrame pokalbyje (chat’e).

Jeigu nespėsite tą dieną sudalyvauti, užsiėmimo įrašas pasiliks dar ir kitą dieną.

Kokios online abonementų kainos?

Rytinis abonementas: 32 eurai (8 arba 9 kartai, pagal mėnesį).
Vakarinis abonementas: 35 eurai (8 arba 9 kartai, pagal mėnesį).
10 užsiėmimų abonementas: 45 eurai (galioja 2 mėnesius).

Vienkartinio online užsiėmimo kaina: 5 eurai.

Kaip užsirašyti į online jogos užsiėmimus?

1) Parašykite man per Facebook (https://www.facebook.com/rimantas.gie) arba el. paštą (rimantas@hathajoga.lt) žinutę, kad norite dalyvauti online jogos užsiėmimuose.
2) Perveskite apmokėjimą už abonementą į nurodytą sąskaitą.
3) Parašykite savo el. paštą, kuriuo norėtumėte gauti nuorodas į transliaciją.

Esu Rimantas Genys, baigęs jogos klubo OUM.RU mokytojų kursus, jau kelis metus vedu jogos užsiėmimus Vilniuje, administruoju tinklapį HATHAJOGA.LT, organizuoju online meditacijos kursus, dalinuosi medžiaga, susijusia su joga, sveiku ir sąmoningu gyvenimo būdu, dvasiniu tobulėjimu Youtube kanale: https://www.youtube.com/c/RimantasGenys/

Reguliariai atliekami jogos užsiėmimai padeda normalizuoti visą organizmo darbą, fizinis kūnas tampa ištvermingesnis, pavyksta pagaliau atsipalaiduoti, išeina stresai, įtampa, atsiranda rami ir produktyvi būsena, pagerėja bendra savijauta, atsiranda sąmoningos mintys ir veiksmai.

Kviečiu prisijungti ir pakviesti draugus į online hatha jogos užsiėmimus.

Iki susitikimų!

 

Hatha jogos užsiėmimai tinkami tiek pradedantiems, tiek jau praktikuojantiems žmonėms.

Joga – tai laiko patikrinta ir visame pasaulyje žinoma savirealizacijos (savęs tobulinimo ir augimo) sistema.
Tai fiziniai pratimai, kvėpavimo technikos, valymosi praktikos, mantros, meditacija, vegetarizmas ir daugelis kitų dalykų.
Tai gyvenimo būdas, susijęs su giliomis filosofinėmis ir moralinėmis vertybėmis.

Jogos nauda kūnui ir sielai.
Išeina stresai, įtampos ir depresija. Juos keičia ramybė ir produktyvumas. Susibalansuoja spaudimas ir širdies ritmas. Raumenys įgauna tonusą, kūnas – reljefą. Mažėja apetitas, normalizuojasi svoris ir stiprėja imunitetas. Gerėja laikysena, kūnas tampa žvalus. Gerą bendrą savijautą pastebi visi pirmus kartus patekę į jogos užsiėmimą. Tapę ramesni, daugelis pradeda girdėti savo intuiciją. Dingsta automatinės reakcijos, kurių vietoje atsiranda sąmoningos mintys ir veiksmai. Gyvenimas įgauna ryškių spalvų.

Su asanų kompleksų pagalba jūs galėsite įveikti energetinius apribojimus (blokus), kurie šiuo metu pas jus susiformavę, tapti judresniais ir pašalinti kūno diskomfortą.
Užsiiminėdami joga miesto sąlygose, atrodo, dėl savęs jūs keičiate realybę aplinkui: žmonės, su kuriais jūs bendraujate, susiję su jumis energetiškai. Todėl keisdami save kūno, energijos ir sąmonės lygiuose, jūs galite daryti teigiamą įtaką aplinkai.

Kviečiu prisijungti visus norinčius pradėti užsiiminėti joga!

I pusmečio pabaigoje, užsiėmimų dalyviai atsiskaito praktinę ir teorinę pusmečio dalį, kuri susijusi su jogos filosofija, ir praktiniais jos aspektais.

Žmonių atsiliepimų, kurie vaikšto į šiuos užsiėmimus:

“Fizinis kūnas tampa lankstesnis, ištvermingesnis, paklusnesnis. Proto būsena stabilizuojasi, akivaizdžiai jaučiama ramybė, harmonija. Ne tik fizinis kūnas tapo lankstesnis, bet ir mano požiūris į gyvenimą. Mano gyvenime pradėjo jaustis harmonija. Protas išmoko “nurimti”, kai aš to noriu.”

“Po užsiėmimo jaučiuosi gal truputį ir pavargęs fiziškai, bet atsigavęs, pailsėjęs psichiškai. Nuotaika dažnai būna pakylėta, mintys ramios. Kad kažkas pasikeitė į gerą, galima pastebėti prieš ir po giedant mantrą OM. Po užsiėmimo balsas lygesnis, ramesnis, sodresnis, galiu mantrą atlikti ramiau, ilgiau, paprasčiau, net maloniau ją giedoti. Gaunu daugiau optimizmo ir dozę geros energijos.”

“Prieš užsiėmimą jaučiuosi baikšti ir pasimetusi. Nuo adrenalino širdis daužosi, galvoje nuolat šokinėja mintys. Įpusėjus užsiėmimui, kūnas tarsi atgimsta. Pradedu susikoncentruoti į tai, ką veikiu dabar ir kur esu. Taip iki pabaigos – kūnas pasiekia malonų nuovargį ir kartu pasikrauna. To pasekoje jaučiuosi spinduliuojanti energija ir noru tądien mėgautis ne tik iššūkiais.

Vaikščiojimas į šiuos užsiėmimus man pradeda grąžinti ramybę. Dėl daugelio veiksnių, jaučiuosi irzli ir neretai vengiu žmonių, nes tai mane vargina. Nesugebu atsiginti nuo negatyvumo, tačiau šie užsiėmimai ugdo manyje vėl kantrybę, ramybę ir dažnai stokojantį susikaupimą.”

“Po užsiėmimo susikoncentruoju, nurimstu, susikaupiu, palengvėju, šypsausi, atsipalaiduoju, jaučiu raumenų tonusą, kontroliuoju kūną.”

“Jaučiuosi energingesnis, pozityvesnis, darbingesnis, ramesnis. Kažkas tai kardinaliai nepasikeitė, gal tik dar labiau sustiprinau savo poziciją dėl mitybos, žalingų įpročių neturėjimo, kvėpavimo naudos.”

Užsiėmimus veda sertifikuotas Yoga Alliance instruktorius Rimantas Genys.

Facebook:
https://www.facebook.com/rimantas.gie

Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCNhZgrQQqUm9qSYZ04VSiog/

Youtube. Rimantas veda paskaitą apie mantras:
https://youtu.be/qy8IOPXp4H8

Youtube. Rimantas ir bičiuliai gieda mantras:
https://www.youtube.com/channel/UCnOJPsUkVMZRSiNkeaC06cw

Plačiau apie Rimantą rusų kalba:
https://www.oum.ru/about/world-teachers/rimantas-genys/

Klubas OUM.RU – tai grupė bendraminčių, kuriuos vienija sąmoningas ir sveikas (здравый) gyvenimo būdas.

Asanų kompleksų vaizdo įrašai, kuriuos veda Rimantas.
Šiuos kompleksus galite atlikti namuose:

Rytinis jogos kompleksas su saulės pasveikinimo elementais

 
Joga pradedantiems. Lengva Hatha-jogos praktika.

 
Hatha-jogos praktika. Asanos rankų stiprinimui ir bendram kūno lankstumui.

 
Saulės Pasveikinimas. Surya Namaskar. Pratimų kompleksas.

 
Vakarinis lėtas ir lengvas hatha-jogos asanų kompleksas pradedantiems.

Kodėl verta užsiiminėti joga?

Joga suranda vidinę ramybę, atpalaiduoja, pašalina stresą, sustiprina kūną, padaro kūną lankstesniu, pagerina miego kokybę, joga padeda būti dabartiniame momente, pagerina vidinių organų darbą, išmokina kokybiškiai kvėpuoti, pagerina laikyseną, koncentraciją, ugdo dėkingumą, sąmoningumą, paleidžia emocijas, pagerina kraujo cirkuliaciją, padidina ištvermę, sumažina širdies spaudimą, joga padaro jus laimingais, joga stabilizuoja nervų sistemą, padeda rūpintis savimi ir aplinka, pagerina organizmo medžiagų apykaitą, sustiprina sąnarius, atjaunina organizmą, sustiprina imunitetą, sumažina nerimą, padeda būti patiems su savimi ir savo vidiniu pasauliu, sumažina širdies ir kraujagyslių susirgimų riziką, sumažina raumenų įtampą, padeda kokybiškiau veikti endokrininei sistemai, padeda kokybiškiau veikti hormonams, stabilizuoja viršsvorį, sumažina skrandžio tūrį, joga padeda stebėti save, norus ir aplinką, padeda klausytis organizmo ir kūno, joga ugdo valią, padeda prisiimti atsakomybę, joga keičia gyvenimą į geresnę pusę.

“Tam, kad pas žmogų į gyvenimą ateitų harmonija, reikia ne tik daryti fizines praktikas, tačiau ir naudoti vieną iš metodų – tarnystę. Jeigu pas jus yra galimybė, pabandykite daryti kitiems kažką teigiamo. Ir į jūsų gyvenimą ateis teigiami dalykai.” Andrejus Verba

“Kuo ramiau viduje, tuo aiškiau išorėje.” Buda

Rimantas Genys