Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Jogos stovykla prie jūros, Nidoje, rugsėjo 27-29

Dvasinės praktikos. Panagrinėsime kai kurias iš jų

 

Šatkarmos: kaip išsivalyti organizmą su hatha-jogos technikų pagalba

Gydantys mantra-jogos garsai

Išleista nauja knyga Jogos Abėcėlė

Brahma-Muhurta - geriausias laikas prabudimui

Joga per mėnesines

Renkama grupė

Nemokami hatha jogos užsiėmimai pradedantiems rugpjūčio 26 ir 30 dienomis! 
Daugiau informacijos + registracija: https://www.facebook.com/events/512911429517029/

Pastovūs hatha jogos užsiėmimai pradedantiesiems nuo rugsėjo 2 dienos.
Daugiau informacijos + registracija: https://www.facebook.com/events/2484397671616408/

Norėdami užsiregistruoti į naują 2019 rudens grupę, rašykite el. paštu: rimantas@hathajoga.lt

 

 


Hatha jogos užsiėmimai tinkami tiek pradedantiems, tiek jau praktikuojantiems žmonėms.

Joga – tai laiko patikrinta ir visame pasaulyje žinoma savirealizacijos (savęs tobulinimo ir augimo) sistema.
Tai fiziniai pratimai, kvėpavimo technikos, valymosi praktikos, mantros, meditacija, vegetarizmas ir daugelis kitų dalykų.
Tai gyvenimo būdas, susijęs su giliomis filosofinėmis ir moralinėmis vertybėmis.

Jogos nauda kūnui ir sielai.
Išeina stresai, įtampos ir depresija. Juos keičia ramybė ir produktyvumas. Susibalansuoja spaudimas ir širdies ritmas. Raumenys įgauna tonusą, kūnas – reljefą. Mažėja apetitas, normalizuojasi svoris ir stiprėja imunitetas. Gerėja laikysena, kūnas tampa žvalus. Gerą bendrą savijautą pastebi visi pirmus kartus patekę į jogos užsiėmimą. Tapę ramesni, daugelis pradeda girdėti savo intuiciją. Dingsta automatinės reakcijos, kurių vietoje atsiranda sąmoningos mintys ir veiksmai. Gyvenimas įgauna ryškių spalvų.

Su asanų kompleksų pagalba jūs galėsite įveikti energetinius apribojimus (blokus), kurie šiuo metu pas jus susiformavę, tapti judresniais ir pašalinti kūno diskomfortą.
Užsiiminėdami joga miesto sąlygose, atrodo, dėl savęs jūs keičiate realybę aplinkui: žmonės, su kuriais jūs bendraujate, susiję su jumis energetiškai. Todėl keisdami save kūno, energijos ir sąmonės lygiuose, jūs galite daryti teigiamą įtaką aplinkai.

Kviečiu prisijungti visus norinčius pradėti užsiiminėti joga!

 

I pusmečio pabaigoje, užsiėmimų dalyviai atsiskaito praktinę ir teorinę pusmečio dalį, kuri susijusi su jogos filosofija, ir praktiniais jos aspektais.

Žmonių atsiliepimų, kurie vaikšto į šiuos užsiėmimus:

“Fizinis kūnas tampa lankstesnis, ištvermingesnis, paklusnesnis. Proto būsena stabilizuojasi, akivaizdžiai jaučiama ramybė, harmonija. Ne tik fizinis kūnas tapo lankstesnis, bet ir mano požiūris į gyvenimą. Mano gyvenime pradėjo jaustis harmonija. Protas išmoko “nurimti”, kai aš to noriu.”

 

“Po užsiėmimo jaučiuosi gal truputį ir pavargęs fiziškai, bet atsigavęs, pailsėjęs psichiškai. Nuotaika dažnai būna pakylėta, mintys ramios. Kad kažkas pasikeitė į gerą, galima pastebėti prieš ir po giedant mantrą OM. Po užsiėmimo balsas lygesnis, ramesnis, sodresnis, galiu mantrą atlikti ramiau, ilgiau, paprasčiau, net maloniau ją giedoti. Gaunu daugiau optimizmo ir dozę geros energijos.”

 

“Prieš užsiėmimą jaučiuosi baikšti ir pasimetusi. Nuo adrenalino širdis daužosi, galvoje nuolat šokinėja mintys. Įpusėjus užsiėmimui, kūnas tarsi atgimsta. Pradedu susikoncentruoti į tai, ką veikiu dabar ir kur esu. Taip iki pabaigos – kūnas pasiekia malonų nuovargį ir kartu pasikrauna. To pasekoje jaučiuosi spinduliuojanti energija ir noru tądien mėgautis ne tik iššūkiais.

Vaikščiojimas į šiuos užsiėmimus man pradeda grąžinti ramybę. Dėl daugelio veiksnių, jaučiuosi irzli ir neretai vengiu žmonių, nes tai mane vargina. Nesugebu atsiginti nuo negatyvumo, tačiau šie užsiėmimai ugdo manyje vėl kantrybę, ramybę ir dažnai stokojantį susikaupimą.”

 

“Po užsiėmimo susikoncentruoju, nurimstu, susikaupiu, palengvėju, šypsausi, atsipalaiduoju, jaučiu raumenų tonusą, kontroliuoju kūną.”

 

“Jaučiuosi energingesnis, pozityvesnis, darbingesnis, ramesnis. Kažkas tai kardinaliai nepasikeitė, gal tik dar labiau sustiprinau savo poziciją dėl mitybos, žalingų įpročių neturėjimo, kvėpavimo naudos.”

Nuo 2019 rudens, bus dvi hatha jogos grupės pradedantiems

Rytinė: užsiėmimai vyks kiekvieną pirmadienį ir penktadienį rytais, nuo 6.00 iki 7.30.
Vakarinė: užsiėmimai vyks kiekvieną pirmadienį vakarais, nuo 19:00 iki 20:30.

Hatha jogos užsiėmimai vyks jogos studijoje Saulės namai (Algirdo g. 16-1).

Rytinių užsiėmimų kainos (2 kartai per savaitę)*

Vienkartinis: 7 eur
Mėnesinis: 47 eur
10 kartų: 52 eur
50+ metų: 35 eur/mėn

Vakarinių užsiėmimų kainos (1 kartas per savaitę)

Vienkartinis: 8 eur
Mėnesinis: 27 eur
10 kartų: 57 eur
50+ metų: 22 eur/mėn

Pirmas apsilankymas visada nemokamas.
Užsiėmimai vyksta lietuvių kalba.

*Tiems, kas praėjusį sezoną vaikščiojo į užsiėmimus bent du mėnesius, galioja 10% nuolaidą.

Užsiėmimus veda sertifikuotas Yoga Alliance instruktorius Rimantas Genys.

Facebook:
https://www.facebook.com/rimantas.gie

Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCNhZgrQQqUm9qSYZ04VSiog/

Youtube. Rimantas veda paskaitą apie mantras:
https://youtu.be/qy8IOPXp4H8

Youtube. Rimantas ir bičiuliai gieda mantras:
https://www.youtube.com/channel/UCnOJPsUkVMZRSiNkeaC06cw

Plačiau apie Rimantą rusų kalba:
https://www.oum.ru/about/world-teachers/rimantas-genys/

Klubas OUM.RU – tai grupė bendraminčių, kuriuos vienija sąmoningas ir sveikas (здравый) gyvenimo būdas.

Asanų kompleksų vaizdo įrašai, kuriuos veda Rimantas.
Šiuos kompleksus galite atlikti namuose:

Rytinis jogos kompleksas su saulės pasveikinimo elementais

 
Joga pradedantiems. Lengva Hatha-jogos praktika.

 
Hatha-jogos praktika. Asanos rankų stiprinimui ir bendram kūno lankstumui.

 
Saulės Pasveikinimas. Surya Namaskar. Pratimų kompleksas.

 
Vakarinis lėtas ir lengvas hatha-jogos asanų kompleksas pradedantiems.

Kodėl verta užsiiminėti joga?

Joga suranda vidinę ramybę.

Joga atpalaiduoja.

Joga padeda pašalina stresą.

Joga sustiprina kūną.

Joga padaro kūną lankstesniu.

Joga pagerina miego kokybę.

Joga padeda būti dabartiniame momente.

Joga pagerina vidinių organų darbą.

Joga primena, kad reikia kvėpuoti.

Joga išmokina kokybiškiau kvėpuoti.

Joga pagerina laikyseną.

Joga pagerina koncentraciją.

Joga ugdo dėkingumą.

Joga ugdo sąmoningumą.

Joga paleidžia emocijas.

Joga pagerina kraujo cirkuliaciją.

Joga padidina ištvermę.

Joga sumažina širdies spaudimą.

Joga padaro jus laimingais.

Joga stabilizuoja nervų sistemą.

Joga padeda rūpintis savimi ir aplinka.

Joga pagerina organizmo medžiagų apykaitą.

Joga sustiprina sąnarius.

Joga atjaunina organizmą.

Joga sustiprina imunitetą.

Joga sumažina nerimą.

Joga padeda būti patiems su savimi ir savo vidiniu pasauliu.

Joga sumažina širdies ir kraujagyslių susirgimų riziką.

Joga sumažinti raumenų įtampą.

Joga padeda kokybiškiau veikti endokrininei sistemai.

Joga padeda kokybiškiau veikti hormonams.

Joga stabilizuoja viršsvorį.

Joga sumažina skrandžio tūrį.

Joga padeda stebėti save, norus ir aplinką.

Joga padeda klausytis organizmo ir kūno.

Joga ugdo valią.

Joga padeda prisiimti atsakomybę.

Joga keičia gyvenimą į geresnę pusę.

“Tam, kad pas žmogų į gyvenimą ateitų harmonija, reikia ne tik daryti fizines praktikas, tačiau ir naudoti vieną iš metodų – tarnystę. Jeigu pas jus yra galimybė, pabandykite daryti kitiems kažką teigiamo. Ir į jūsų gyvenimą ateis teigiami dalykai.” Andrejus Verba

“Kuo ramiau viduje, tuo aiškiau išorėje.” Buda

Kviečiu registruotis į hatha jogos užsiėmimus 2019 rudens sezonui!

Rimantas Genys