Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Nemokama 10 dienų programa

Meditacijos technikos. Kokią išsirinkti?

Sveikas gyvenimo būdas. Nuo ko pradėti?

Kodėl žmonės tampa vegetarais?

Jogos filosofija

Jogos mokytojų kursai 2021 metais

Jogos stovykla rugpjūčio 16-22 dienomis

Rugpjūčio 16-22 dienomis kviečiame į jogos stovyklą visus, kurie siekia pažinti save ir tobulėti.

Jogos stovyklos devizas – „Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis” pilnai atspindi stovyklos organizavimo esmę ir tikslus – siekį pakeisti ir „išvalyti” energiją, kurią mes su jumis spinduliuojame.

Deja, gyvenant sociume, mieste, tarp automobilių, kelių, betono, mes visiškai nustojame jausti savo organizmą, savo sąmonę. Mes bėgame, neprisimename kur, klausome, skaitome, kalbame viską ir apie viską iš karto, nėra laiko tiesiog sėsti ir tylomis pasėdėti, palikus minčių srautą – atsikvėpti, atstatyti jėgų. Ir ką tuomet mes galime duoti pasauliui? Kokia energiją mes skleidžiame?

Tam, kad atgauti save iš naujo, sustoti ir pasisemti jėgų, būtina būti tose energijose, kuriose mes norime būti.… skaityti daugiau


Abonementus jau galima apmokėti per elektroninę bankininkystę

Laba diena.

Noriu pasidalinti, kad nuo šiandienos jau galima apmokėti abonementus jums patogiu elektroninės bankininkystės būdu.

Šio sezono metu bus taikoma 20% žemesnę kainą vyresniems nei 50 metų žmonėms ir 10% studentams.

Norėdami įsigyti abonementą į hatha jogos online užsiėmimus, užeikite:
https://www.hathajoga.lt/nauja-grupe/

Išsirinkite grupę ir spauskite pirkti abonementą.

Taip pat atsirado instrukcijos, kaip įsigyti abonementą su nuotraukų paaiškinimais:
https://www.hathajoga.lt/instrukcijos-kaip-isigyti-abonementa/

Jeigu kils neaiškumu, rašykite rimantas@hathajoga.lt

Užsiiminėti pradedame nuo rugsėjo 1 dienos.

Gražios jums dienos!… skaityti daugiau


Atsirado knygos Jogos abėcėlė papildymas

Šioje knygoje rasite žinias apie tai, kas yra karmos dėsnis, apie vegetarizmą, apie jogą ir šeimyninius santykius, apie aurą ir subtilius žmogaus kūnus, apie čakras, apie mantrą Om.

Knyga lengvai skaitoma, jos ilgis: 100 puslapių.

Daugiau informacijos apie knygą:
https://www.hathajoga.lt/samoningumas/isleista-nauja-knyga-jogos-abecele/

Norėdami užsisakyti, rašykite:
rimantas@hathajoga.lt

Arba Facebook:
https://www.facebook.com/rimantas.gie

Galimas siuntimas paštu į visą pasaulį.

skaityti daugiau


Nemokama 10 dienų programa

Laba diena.

Noriu pakviesti jus į 10 dienų programą, kurioje 10 minučių per dieną kartu atliksime lengvus fizinius pratimus ir jogos asanas. 10 dienų iš eilės į jūsų elektroninį paštą atkeliaus vaizdo įrašai su pratimais, kuriuos galėsite atlikti jums patogiu dienos metu.

1 diena skirta visam kūno stiprinimui.
2 diena skirta nugaros ir stuburo lankstumui, juosmens stiprinimui.
3 diena skirta kojų stiprinimui ir laikysenos gerinimui.
4 diena skirta rankų raumenų sutvirtinimui ir nugaros sustiprinimui.
5 diena skirta krūtinės atvėrimui, pečių juostos stiprinimui ir kojoms.
6 diena skirta rankų raumenų, kojų ir kelių sustiprinimui, presui.
7 diena skirta virškinimo, endokrininės ir centrinės nervų sistemos harmonizavimui.
8 diena skirta širdies ir kraujotakos sistemos gerinimui, laikysenos atstatymui.… skaityti daugiau


Rugsėjo tvarkaraštis jau paskelbtas

1) Jau paskelbtas hatha jogos online tvarkaraštis rugsėjo mėnesiui.
Daugiau informacijos: https://www.hathajoga.lt/nauja-grupe/

2) Visą liepos mėnesį perkant hatha jogos online abonementus rugsėjo mėnesiui galioja 20% nuolaida.

3) Rugsėjo 1 ir 3 dienomis vesiu 6 hatha jogos online užsiėmimus, visi jie bus nemokami.
Registracija: https://www.hathajoga.lt/registracija-nemokama-joga-online-rugsejis/

4) Muzikiniai linkėjimai.

Gražaus ir malonaus jums vasaros laiko.

Rimantas… skaityti daugiau


Joga, meditaciją ir paskaitos įvairiuose Lietuvos miestuose

Laba diena, mano vardas Rimantas, esu jogos mokytojas, vedu jogos užsiėmimus. Visą birželio mėnesį važinėsiu po įvairius Lietuvos miestus ir vesiu jogos, meditacijos užsiėmimus, paskaitas apie sąmoningą ir sveiką gyvenimo būdą. Kartu su manimi paskaitas ves Romas, Rasa, Alina, Darius, Karolina.

Joga – tai visame pasaulyje gerai žinoma tobulėjimo sistema, padedanti žmogui pažinti patį save, vystytis ir tobulėti, gyventi sąmoningą, dorą, sveiką, teisingą ir blaivų gyvenimo būdą, moko žmogų padėti kitiems, kurti, atskleisti savo geriausias vidines savybes.

Fiziniai jogos pratimai pagerina viso organizmo veiklą, meditacija nuramina vidinę įtampą, stresą, pagerina koncentraciją ir dėmesingumą, paskaitos pagilina mūsų žinias, išmintį ir padeda stiprinti mūsų teigiamus įpročius.

Visi užsiėmimai vyks po atviru dangumi, todėl su savimi turėkite aprangą, atitinkančią oro sąlygas.… skaityti daugiau


Kaip teisingai rinktis vaisius

Stebint laukinę gamtą galima pastebėti, kad nei viena gyva būtybė termiškai neapdirba produktų. Viskas, ką gyvūnai daro prieš vartodami maistą – plauna ir skaido jį į dalis. Galima padaryti išvadas, kad augalinė mityba yra natūraliausias maistas. Taip pat gamtoje egzistuoja ir plėšrūnai, tačiau dėl įvairių požymių galima pasakyti, kad žmogus jiems nepriklauso: dantų sandara, kaukolė, nagai kalba apie tai, kad žmogus iš prigimties yra valgantis grūdus ir vaisius. Pačios gamtos buvo sugalvota, kad mes jais maitintumėmes.

Jau seniai išsklaidytas mitas apie baltymo būtinumą žmogaus organizmui. Nepaisant viską apimančio maisto korporacijų melo, žmogui reikalingos aminorūgštys, iš kurių sintetinamas baltymas ir visas aminorūgščių sąrašas yra augalinėje mityboje. Todėl klausimas “Kur gauti baltymo?” iššaukia tik šypseną.… skaityti daugiau


Kokią naudą suteikia jogos asana Andžanasana

Vertimas iš sanskrito kalbos: „Andžanos poza“.

  • Andžana  — „epinės poemos „Ramajana“ herojaus Hanumano motinos vardas,
  • asana  — „kūno padėtis“.

Tai bazinė asana, kuri padeda įsisavinti sudėtingesnes stovimas pozas.

Andžanasana: atlikimo technika

  • Pradinė padėtis Adho mukha svanasana,
  • įkvėpimo metu ženkite dešine koja platų žingsnį  į priekį; kelio sąnarys sulenktas stačiu kampu,
  • nuleiskite kairį kelį ant grindų; kairės kojos pėdos keltis liečia grindis,
  • kelkite kūną ir rankas į viršų,
  • įtempkite pilvą ir atlikite nedidelį atsilenkimą per nugarą atgal,
  • rankomis pasitempkite atgal, atverdami pečius ir krūtinės ląstą,
  • su kiekvienu iškvėpimu leiskite dubenį žemyn,
  • kvėpuokite tolygiai ir ramiai,
  • likite pozoje reikiamą laiką,
  • grįžkite į Adho mukha svanasana ir atlikite pozą į kitą pusę.
skaityti daugiau

Kokią naudą suteikia jogos asana Paščimotanasana

Vertimas iš sanskrito kalbos: „Intensyvaus užpakalinio kūno paviršiaus ištempimo poza“.

  • Paščimа — „vakarai“, vakarinė (užpakalinė kūno dalis),
  • utana — „ištempimas“,
  • аsana — „kūno padėtis“.

Senovėje išminčiai visas apeigas ir praktikas atlikinėdavo veidu į rytus (patekančios Saulės kryptis), todėl visą priekinę kūno dalį jie vadindavo „rytine“. Atitinkamai, užpakalinė dalis vadinama „vakarine“. Galva – šiaurinė dalis. Pėda ir kulnas – pietinė.

Lenktis į priekį reikia lenkiant klubų sąnarius. Taisyklingai atliekama paščimotanasana yra lyg raktas daugelio kitų jogos pozų su pasilenkimu ir atsilenkimu atgal atlikimui. Galutinėje asanos padėtyje visas kūnas turi būti pilnai atpalaiduotas.

Paščimotanasana: atlikimo technika

  • Atsisėskite į Dandasaną (poza su į priekį ištiestomis kojomis),
  • pirštų galus įtempkite į save, patempkite kelių girneles,
  • pakelkite rankas į viršų, ištempdami stuburą,
  • su iškvėpimu atlikite negilų pasilenkimą,
  • rankomis suimkite kojų pirštus, arba blauzdas,
  • įkvėpkite,
  • pasitempkite galva į priekį ir į viršų,
  • su iškvėpimu atidžiai tempdami nugaros raumenis atlikite gilų pasilenkimą ir nuleiskite pilvą ant šlaunų,
  • galutinėje asanos padėtyje keletą kartų įkvėpkite ir iškvėpkite,
  • su įkvėpimu tolygiai išeikite iš asanos.
skaityti daugiau

Kokią naudą suteikia jogos asana Uštrasana

Vertimas iš sanskrito kalbos: „Kupranugario poza“.

  • Uštra — „kupranugaris“,
  • аsana — „kūno padėtis“.

Asana pakankamai paprasta, todėl dažnai įtraukiama į asanų kompleksus net ir pradedantiems praktikuotojams. Šioje asanoje kūno svoris laikomas kojų raumenų įtampos pagalba, svarbu stipriai įtempti sėdmenų raumenis ir ištempti nugarą nuo uodegikaulio iki galvos, stengiantis išsilenkti ne per juosmenį, bet ištempiant visą nugarą. Ši asana yra kompensacinė poza po visų lenkimosi į priekį padėčių.

Uštrasana: atlikimo technika

  • Atsiklaupkite, keliai dubens plotyje,
  • ištempkite kūną į viršų,
  • delnais įsiremkite į sėdmenis ir atsilenkdami atgal, ištempkite šonkaulių sritį,
  • delnais suimkite kulnus (arba padėkite delnus ant pėdų),
  • su iškvėpimu atsilenkite atgal, atverdami krūtinės ląstą, nulenkdami galvą atgal ir ištempdami kaklą,
  • šlaunų padėtis turi būti statmena grindims,
  • kūno svorį laikykite įtemptų kojų raumenų pagalba,
  • kvėpuokite tolygiai,
  • būkite asanoje keletą sekundžių,
  • lėtai grįžkite į pradinę padėtį.
skaityti daugiau