Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Meditacijos pagrindai. Ką pageidautina žinoti

Kas yra klasikinė joga

Kaip prisiminti praėjusius gyvenimus

Kaip teisingai kvėpuoti. Kvėpavimo technikos

Produktai organizmo valymui

Kodėl svarbu dalintis žiniomis su kitais

kodel-svarbu-dalintis-ziniomios-su-kitais-joga-ismintis

Šis įrašas skirtas daugiau tiems žmonėms, kurie pagalvoja apie tai, kad norėtų tapti jogos mokytojais, jau, galbūt, mokosi jogos mokytojų kursuose arba kažkada mokėsi jogos mokytojų kursuose, gavo sertifikatą, tačiau arba yra abejonėse, arba vedė užsiėmimus kažkiek laiko ir dėl kažkokių priežasčių nusprendė nustoti praktikuoti.

Ištrauka iš knygos: Čogjam Trungpa Rinpoče. Milarepa. Pamokos iš Didingojo Tibeto Jogo Dainų ir gyvenimo.

Asmenybės vystymuisi, tobulėjimui, tam tikrame etape pakankamai svarbu pradėti dalintis žiniomis. Jeigu kitų mokymo pagrindas nėra tame, kad pakelti asmeninio reikšmingumo jausmą ir ego, jeigu mokymas vyksta korektiškai ir kryptingai, tuomet kitų mokymas yra vienas iš asmeninio savęs mokymosi kelių. taip vyko daugybės didingų mokytojų gyvenimuose. Ir Milarepa nėra išimtis. Jis buvo priverstas mokyti žmones.

Jis bendraudavo su jais ir perduodavo jiems savo žinias. Galima pasakyti, kad galimybė mokytis pas kitus, tai aukščiausiųjų jėgų palaiminimas. Tačiau tam, kad ši galimybė pasireikštų, būtina dalintis žiniomis. Kitais žodžiais, mokyti – tai vystymosi ir asmeninio savęs tobulinimo [mokymosi] būdas.

Tačiau būti mokytoju visiškai nereiškia, kad tu pasiekei aukščiausią realizaciją. Net mokant kitus, mokytojas pats vis dar mokinys. Vienas iš daugelio, kurie juda kelyje. Praktikas mokosi mokydamas kitus. Tam, kad eiti tokiu keliu, jums visiškai nebūtina būti pilnai prašvitusia asmenybe. Pagrindinis aptemimas yra tame, kad jeigu žmogus moko kitus, tai reiškia, kad jis jau nušvito ir galės už rankos pravesti kitus per visą kelią, tačiau tai nebūtinai taip.

Mokymo procese mokiniai užduoda klausimus, kurie ir pas patį mokytoją taip pat kildavo. Kai kurie klausimai gali atspindėti jo pačio abejones. Kiti klausimai gali patvirtinti jo asmenines žinias. Šis kelias kaip bodhisattvos praktika, pagal termas, bodhisattva pradeda vystymąsi nuo pirmo laipto, bhumi ir prieina iki dešimto tarnaujant visų gyvų būtybių gerovei.

Bodhisattvos vysto savyje tokias savybes, kaip didžiadvasiškumas – velikodušyje, padorumas, kantrybė, energingumas, koncentracija, išmintis ir daugelį kitų.

Mokyti kitus – tai taip pat praktika. Kadangi būtina suvokti, kad tu negali tiesiog užsiiminėti asmeniniu tobulėjimu. Būtina sąveikauti su kitais žmonėmis.

Žinios auga, kada jas perduoda kitiems. Mokyti – tai nereiškia būti galutinės instancijos esme, arba didingu nušvitusiu guru.

Tikiuosi šis įrašas taps kažkam geru įkvėpimu.

Kviečiu visus į klubo OUM.RU jogos mokytojų kursus:
https://www.oum.ru/kurs

Jeigu jūs kažkada savo gyvenime susimąstėte apie tai, kad mokyti kitus, asmeninį tobulėjimą, greičiausiai, tai jums.

Om