Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Joga ONLINE nuo pirmadienio

Vegetarizmas. Filosofija ir rūšių įvairovė

Kaip pradėti medituoti

Dvasinis mokytojas - kas tai?

Jama ir Nijama. Nuo ko prasideda joga?

Kuo skiriasi Surya ir Čandra Namaskar

Vienos dienos badavimas su vandeniu: taisyklės

Jogos mokytojų kursai

Augalinis pienas užkariauja rinkas ir klientų širdis

Amerikiečiai karvės pieną geria vis rečiau ir rečiau, o pirmenybę teikia augaliniams analogams. Dėl šios priežasties vis naujiems verslininkams reikia pasirinkti – arba perkvalifikuoti gamybą, arba pertvarkyti verslą. Taip, viskas taip rimta.

Pavyzdžiui, pagal pirmojo 2019 m. pusmečio rezultatus, vieno didžiausių pieno gamintojų JAV – „Dean Foods“ – pardavimai sumažėjo 7 %, o pelnas – 14 %. Einamaisiais metais bendrovės akcijos prarado apie 890% vertės. Vyksta derybos dėl įmonės įsigijimo. Vartojimo tendencija gyvūninius produktus pakeisti augaliniais susijusi ne tik su pieno, bet ir su mėsos produktais – populiarėja ir veganiška mėsa bei kiti mėsos produktų augaliniai analogai.

Kalbant apie pieną, remiantis „Euromonitor“ prognozėmis, pasaulinė pieno pakaitalų rinka 2019 m. Viršys 18 milijardų JAV dolerių (3,5 proc. Daugiau nei 2018 m.).

Taip, kol kas rinkoje vyrauja tradicinio pieno dalis, kuri sudaro šiek tiek mažiau nei 120 milijardų JAV dolerių. Tačiau karvės pieno pardavimai per pastaruosius ketverius metus mažėjo, o, pavyzdžiui, avižų pieno pardavimai per pastaruosius metus šoktelėjo 636% – iki 53 mln. USD.

O kokiam pienui jūs teikiate pirmenybę šiais metais – augaliniam ar gyvūniniam?

Straipsnis išverstas iš tinklapio oum.ru

Originalus straipsnis rusų kalba