Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Joga ONLINE nuo pirmadienio

Vegetarizmas. Filosofija ir rūšių įvairovė

Kaip pradėti medituoti

Dvasinis mokytojas - kas tai?

Jama ir Nijama. Nuo ko prasideda joga?

Kuo skiriasi Surya ir Čandra Namaskar

Vienos dienos badavimas su vandeniu: taisyklės

Jogos mokytojų kursai

Joga ir depresija. Naujas tyrimas

Jogos užsiėmimai (gimnastika ir kvėpavimo pratimai) padeda per trumpą laiką palengvinti depresijos ir nerimo simptomus – tokią išvadą padarė Bostono universiteto medicinos mokyklos mokslininkai. Tyrimo rezultatų aprašymas paskelbtas leidinio „MedicalXpress“ svetainėje.

Mokslininkai tris mėnesius stebėjo 30 žmonių, kenčiančių nuo klinikinės depresijos, būklę. Žmonės buvo suskirstyti į dvi grupes: intensyvioji grupė per šį laikotarpį pratyboms skyrė 123 valandas, o žemo intensyvumo – 87 valandas.

Jau po pirmo mėnesio mokslininkai užfiksavo reikšmingą abiejų grupių miego kokybės pagerėjimą. Be to, sumažėjo jų fizinio išsekimo ir nerimo simptomai. Nepranešta apie dviejų grupių rezultatų skirtumą.
Tyrimo bendraautorės, neuromokslininkės Marisa Silveri nuomone, gauti duomenys padidins jogos populiarumą, siekiant pagerinti sveikatą ir savijautą kenčiantiems nuo depresijos.

Anksčiau, lapkričio 8 d., Amerikos sveikatos draudimo bendrovės Blue Cross Blue Shield Association (BSBSA) ekspertai nustatė, kad 1981–1996 metais gimusi karta (tūkstantmečio karta) labiau linkusi į psichines ligas nei ankstesnės kartos. Bendrovės duomenimis, nuo 2014 iki 2017 m. depresyvių tūkstantmečio kartos asmenų skaičius išaugo 30 %, o 2017 m. 60 % mirčių tarp 25–29 metų žmonių įvyko dėl savižudybės.

Šiais laikais labai svarbu palaikyti savo vidines būsenas ir tinkamą fizinio aktyvumo lygį. O jogos praktika yra puiki, labai efektyvi ir taip pat saugi priemonė.

Straipsnis išverstas iš tinklapio oum.ru

Originalus straipsnis rusų kalba