Hatha Joga. Jogos pagrindai.

Pakeisk save ir pasaulis aplinkui pasikeis

Hatha joga, meditacija, joga nidra ONLINE nuo sausio 4 dienos, kviečiame registruotis

Vegetarizmas. Filosofija ir rūšių įvairovė

Kaip pradėti medituoti

Dvasinis mokytojas - kas tai?

Jama ir Nijama. Nuo ko prasideda joga?

Kuo skiriasi Surya ir Čandra Namaskar

Vienos dienos badavimas su vandeniu: taisyklės

Jogos mokytojų kursai

Kokią naudą suteikia jogos asana Virabhadrasana 2

Vertimas iš sanskrito kalbos: Puikaus kario poza“ (2 variantas)“

  • vira — „karys, herojus“
  • bhadrа — „geras, puikus, šaunus, palaimintas“
  • аsana — „kūno padėtis“

Ši asana skirta Virabhadrai, galingam herojui, kurį Šiva sukūrė iš savo susipynusių plaukų. Šivos įvaizdis, reiškiantis įniršį, tai kariškos narsos įasmeninimas.

Šiva turėjo žmoną vardu Sati. Kartą jos tėvas Dakša surengė aukos paaukojimą, savo dukros Sati ir Šivos jis nepakvietė. Visgi Sati atėjo į šią šventę, bet pasijutusi giliai pažeminta ir įžeista, ji puolė į aukuro ugnį ir žuvo. Kai Šiva sužinojo apie tai, jis įniršo, išrovė iš savo susipynusių garbanų plauką ir metė jį į žemę. Iš žemės pakilo Virabhadra, galingas karys. Šiva įsakė jam pakilti su kariuomene prieš Dakšą ir sutrikdyti apeigas. Virabhadra, išvaikęs Dakšos svečius, įvykdė Šivos įsakymą, o jam pačiam nukirto galvą.

Poza reikalauja ypatingo kūno įtempimo.

Svarbu sekti, kad pečiai ir dubuo būtų vienoje plokštumoje, po to reikia stengtis, kad priekinės kojos kelis būtų toje pačioje plokštumoje, kol dar nėra įgūdžių, asaną galima atlikinėti prie sienos stebint, kad dubuo ir pečiai būtų priglausti prie jos.

Virabhadrasana 2: atlikimo technika

  • Atsistokite į Tadasaną,
  • ženkite dešine koja platų žingsnį atgal,
  • stipriai prispauskite dešinę pėdą prie grindų ir pasukite ją į vidų maždaug 45 laipsnių kampu,
  • maksimaliai ištieskite dešinę koją,
  • pilnai pasukite visą kūną į dešinę,
  • ištieskite rankasį šalis ir laikykite jas pečių plotyje,
  • delnus nukreipkite žemyn,
  • lenkite kairę koją taip, kad šlaunis būtų lygiagrečiai grindims, o blauzda statmenai,
  • sekite, kad kairio kelio sąnarys būtų sulenktas ne mažiau kaip 90 laipsnių kampu,
  • nukreipkite žvilgsnį į priekį arba prieš save,
  • nuolat tempkitės galva į viršų,
  • norintišeiti iš pozos iškvėpkite ir nuleiskite rankas,
  • pakartokite asaną į kitą pusę.

Poveikis

  • Stiprina kojas ir kulkšnis, o taip pat pečių juostos ir nugaros raumenis,
  • gerina koncentraciją ir mokėjimą išsaugoti pusiausvуrą,
  • gerina kraujotaką,
  • šalina šlaunų ir blauzdų traukulius,
  • tonizuoja pilvo ertmės organus.

Kontraindikacijos

  • Kelių traumos.

Tekstą išvertė Asta Laurinaitienė.